20. června 2015

Poděkování do školky - Thank you cards

No, školní rok se pomalu chýlí ke konci a blíží se den, kdy půjde Míša do školky naposledy. Myslím, že po čtyřech letech tam strávených si od něj(nás) všechny učitelky i provozní, které Mišák neustále obšťastňuje svým žvaněním, zaslouží pořádné poděkování. Jak už to tak v moderní době chodí, inspiraci jsem hledala na Pinterestu - pořád jsem měla představu vyrobit něco, s čím by mi Míša mohl aspoň trochu pomáhat. Nakonec jsem objevila tohle, což mě přivedlo k vlastní české adaptaci. Sehnala jsem si knoflíky, barevné papíry, stužky a razítko "Velké díky" a pustila jsem se do toho. Myslela jsem původně, že nechám Míšu lepit ty knoflíky, ale nakonec jsem z nedostatku jiného lepícího materiálu používala vteřinové lepidlo, tak to moc nepřicházelo v úvahu - nakonec mi pomohl aspoň razítkovat a celkově odborně dohlížel. :)

Nejdřív jsem si udělala na bílý papír knoflíkové polotovary (stonky je dobré namalovat předem), ostužkovala, orazítkovala a nechala všechno zaschnout...

...a pak jsem bílé kartičky nakombinovala na barevné podklady a pak na připravená přání. Se svou systematičností jsem si dala pozor, aby se žádné kytičky ani barevné kombinace papírů neopakovaly (slušná úchylka, vím :D).


Z výsledných přání mám fakt radost, vypadají pěkně a vesele, tak doufám, že se ve školce budou líbit... :)


Žádné komentáře:

Okomentovat