9. července 2015

Pocket letters podruhé

Další dva z první sady pocket letters, co jsou už teď na cestě za svými adresáty...
Tentokrát oba tematické - první je ze swapu (=výměny) Books and reading, kde bylo povinnou součástí výměny: záložka do knížky (vyrobila jsem jednu podle návodu na Pinterestu - inspirace tam je spousta), doporučení pěti knížek a okopírovaný citát nebo oblíbená stránka z jedné knížky (poslala jsem kousek z "Oveho", když jsem ho právě dočetla); druhý pocket letter měl téma dětská literatura - vybrala jsem oblíbené knížky z dětství, ale schválně jsem vybírala jen ty, které by mohla znát i osoba z UK.
I tentokrát to jsou barevně sladěné kartičky a k tomu hromada drobností vzadu, jako vždy. A furt mě to baví...:)



Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat