30. listopadu 2015

Narozeninový pro Blue - pocket letter číslo 23

Jedna skupina na stránce Pocket Letter Pals slouží tomu, aby tomu, kdo má narozeniny, přišel jako dárek (nebo minimálně jako překvapení) narozeninový pocket letter. Vzhledem k tomu, že jsem měla volnou tvořící kapacitu (to jsem ještě nevěděla o PA Design Team Callu, pochopitelně :D), přihlásila jsem se, že pro někoho takový pocket letter vyrobím. Myslela jsem, že celý listopad nebudu mít co dělat, ovšem nakonec jsem ho pochopitelně tvořila na poslední chvíli. Ale stihla jsem, zítra poputuje na poštu.
Toto je tedy můj Pl pro Blue, nakombinovala jsem věci, které má ráda (růžovou, fialovou, sovy, motýly, ...), dohromady s narozeninovými (mezi nálepkami jsou dortové svíčky, dorty, narozeninové hlášky - tato mě dostala!), tak snad udělám angličance Blue radost...




Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat