29. prosince 2015

Mé první minialbum aneb dárek na poslední chvíli

Dárky jsou rozdány, už se můžu pochlubit i tímto svým dílkem. Mé první vlastnoručně vyrobené minialbum - jeden z posledních dárků, který jsem letos zrealizovala. Ale bavilo mě to moc, určitě to nebylo naposledy!
Prvotní nápad jsem viděla u Dianky, ale následně jsem zjistila, že podobných minialb je plný Pinterest - ono taky čeho Pinterest plný není, že ano... :) Každopádně jsem předlohu ještě upravila podle svého - měla jsem totiž čtvrtky větší než A4, takže nakonec má výsledné album rozměry cca 14 x 12 cm, plus jsem vyřešila trochu jinak i vnitřní záložky - je tam míň těch polovičních, zdály se mi už zbytečné.
Na základ alba jsem použila žlutou a modrou čtvrtku, kterou jsem pak polepila papíry od My Mind's Eye - On the sunny side - vše sladěno do žluto-modro-červené kombinace. Vytiskla jsem fotky - to už jsem měla ovšem rozmyšleno, co kam přijde, tak jsem věděla, jak mám kterou nechat velkou - a šlo se lepit. Na ozdobení jsem využila i ty sebemenší odstřižky, pak přišly na řadu letní nálepky (z různých sad od Simple Stories a Sn@p) a nakonec přišly na řadu nalepovací tečky.
Jediná věc, kterou si pro příště určitě odpustím, je tupování krajů razítkovací barvou - k letním veselým barvám ty černé hrany moc nesedí. Ale jinak naprostá spokojenost s výsledkem a dárek pro sestřenku s fotkami ze společného výletu byl na světě.

Celkové rozložení stránek:


Detaily:


Žádné komentáře:

Okomentovat