20. prosince 2015

Planner girl - level 2

Neodolala jsem, prostě jsem to tak nemohla nechat - všechny původní (=nudné :)) rozdělovače jsem vyházela a vyrobila si ze zásob scrapbookových papírů své vlastní "dividers". A jsem na ně patřičně pyšná, vypadají skvěle. (Škoda, že ještě nevím, na co který vlastně bude :D). Vůbec nejhezčí je ten úvodní - Live what you love - to bylo na originální krabici a hned jak jsem to viděla, bylo mi jasné, že tohle bude skvělá titulní stránka! Na druhou stranu jsem si pak zmenšila a připnula plameňáka z úplně nového prosincového planner kitu od PaperoAmo (stejně jako ta zlatá sponka :)). Všechny ostatní jsou vystříhané z papírů od MME, sada Cut & paste - Flair. A na posledních dvou fotkách je vidět moje poslední vychytávka - pořád jsem přemýšlela, čím nahradit to, že nemám laminovačku. Nakonec jsem to vyřešila nákupem za pár korun - v Albi jsem si koupila jejich designové prostírání, které se mi barevně dokonale hodilo, a z něj jsem si vystřihla jednak pevnou stránku na konec diáře (originálně tam nebylo nic a měkké stránky se ohýbaly a lezly, kam neměly) a i několik snadno vyndávacích záložek.
První úpravy a přesídlování je tedy v procesu, teď ještě dořešit sekce a náplně. Každopádně celkový dojem s novými oddělovači se podle mého hodně zlepšil, mám radost...  <3




Žádné komentáře:

Okomentovat