18. prosince 2015

Planner love

Tak jo, už je ze mě taky "planner girl" - po nepříjemné a poněkud finančně náročné zastávce u celníků už mám doma tohoto krasavce! Leather time planner medium od Kikki.k v barvě teal. Byla to láska na první pohled a prostě jsem nedokázala odolat...
Zatím hledám a zjišťuji, jak vlastně chci diář používat, co v něm chci a co ne. Rozhodně mi moc neučarovaly dodané stránky - měsíční přehled ještě jde, ale týdenní rozložení by se mi rozhodně hodilo jiné. A vypadá to, že si budu velmi pravděpodobně muset vymyslet a vyrobit inserty vlastní, protože ani po prozkoumání Etsy mě nic nenadchlo. Na druhou stranu to není nic, co bych nečekala... :)
Jakmile trochu víc vyřeším zabydlení a rozložení stránek, určitě napíšu víc. Ale teď mě omluvte, jdu se mazlit... :D




Žádné komentáře:

Okomentovat