7. prosince 2015

Pocta pro Kindle - vánoční 6x6 stránka

Nedávno jsem si v Papero Amo koupila vánoční kit - Creative Kit prosinec 2013. Sady mají krásné, u téhle mě fascinovaly barvy - kromě neutrálních barev (dva odstíny šedé a zlatá) kombinoval světle modrou, červenou a jasně zelenou. A právě ona zelená barva mi připomněla můj Kindle, kterému jsem věnovala tuto stránku. Našla jsem ho pod stromečkem v roce 2010 jako hodně velké překvapení a byl to za docela dlouhou dobu opravdu ten nejlepší vánoční dárek...
Zelený podklad, velká fotka podložená ještě kontrastním červenobílým papírem, pod fotkou kapsa na jasně červenou jmenovku (taktéž součást kitu) doplněnou červenobílým provázkem, dvě kartičky z kitu místo popisu, pár hvězdiček a nakonec ještě nahoře bambulky. A stránka o Kindlu je hotová.




Žádné komentáře:

Okomentovat