4. prosince 2015

Smashbook 2015 - květen poprvé

Aby tu nebyly jen samé pocket letters - přece jen je poslední dobou vytvářím nejvíc - tak jsem zrevidovala i letošní smashbook. Ne že bych byla tak moc pozadu a dodělávala teprv květen. Ale pravdou je, že jsem ještě poměrně nedávno došperkovávala i tyhle dvoustránky.

Vlevo květnový výlet na Rabštejn, nejvýše položený moravský hrad, skoro 400 metrů převýšení, ale ten výhled stál za to! na stránku jsem si neodpustila spoustu fotek, pod velkou dole je kapsa na journaling. Zelený podklad stránky se k hradovýletu hodil báječně. Nápisy z písmenek, pár washi pásek a nalepovacích ozdob na doplnění volných míst...

Pravá stránka je věnovaná výpravě na pouťové atrakce s Míšou - to odpoledne jsme si skvěle užili, vyzkoušeli některé novinky, pár věcí už Mišák absolvoval i sám, na houpací loď jsem se podruhý neodvážila, radši. Všechny fotky byly "kolotočářsky" veselé a barevné, tak jsem se odvázala i u podkladu - stránku jsem vypáskovala těmi nejpestřejšími washi páskami, co jsem doma našla. Malé fotky, ale zato hodně, jednoduchý popis z nalepovacích písmenek, datum a pár ozdob. Moc víc se tam toho nevešlo. Stránka vznikla opravdu hodně pestrá a hodně barevná, možná bych se příště přece jen kapánek krotila. Ale co, k těm kolotočům se to prostě hodí... :)







Žádné komentáře:

Okomentovat