25. ledna 2016

All you need is love - pocket letter číslo 26

Tak nějak se mi zdálo, že toho mám na leden málo, tak jsem se přihlásila i do tohoto swapu s názvem All you need is love a podtitulem "PL around Beatles, love and music".
A protože jsem toho nakonec v lednu zas tak málo neměla, tak jsem se k pocket letterování dostala až těsně před uzávěrkou. Naštěstí to šlo rychle, hodně jsem toho měla promyšleno předem. Pustila jsem se do veselého barevného pocket letteru s kytkami (ano, opět Tchibo papíry), srdíčky a sovami - ty teda nejsou zcela související s tématem, ale barevně se mi tam hodily. Několikrát jsem zopakovala i titulní moto "All you need is love" a dozadu jsem pak mimo obvyklých pocket letterových drobností (sponky, lepítka, výseky, razítka, atd.) přidala i doma vytištěné nálepky s tematikou The Beatles - třeba jejich žlutou ponorku.
Zase něco jiného, ale bavilo mě to, další velmi optimistický pocket letter do sbírky...




Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat