29. ledna 2016

První planner swap

Nedávno jsem se přihlásila do FB skupiny Planner lovers v České Republice a rovnou jsem se přidala i k akci se jménem První planner swap. Kruhová výměna diářových doplňků - nálepek, lepítek, sponek, washi pásek a podobných nezbytností za cca 200,- čili podmínky swapu velmi rozumné, tak jsem šla do toho.
Začala jsem si sepisovat nápady, co do svého balíčku dám já a skládat všechno na hromádku. Vyrobila jsem dashboard, na kterém se dají vyměňovat 3x4 PL kartičky, dodírkovala bločky na nákupní seznamy a To Do listy, přidala jsem pár malých kartiček, které se můžou hodit k ozdobení, vybrala (dost složitě :)) dvě washi pásky, přidala razítko od PA, lepící králíky, růžovou fixu, vlepovací kapsu od Albi, ovšem suverénně nehorší (=nejsložitější) byl výběr nálepek. Probrala jsem celou svou krabici a nakonec jsem šla cestou od každého trochu, snad udělají radost... Ostatně, doufám, že celý balíček udělá radost - takhle na hromadě to vypadalo dost pěkně. :)

***

... a shodou okolností jsem byla první z celé skupiny, komu swapový balíček dorazil. Dokonce ještě před odesláním toho mého. Jako první mě zaujala taštička na zip, ve které všechno přišlo, ta se určitě ještě bude hodit! Našla jsem v ní několik aršíků nálepek, pásky, lepící papírky (z craft papíru - zaujaly), ozdobné sponky a dřevěné ozdoby. Nejvíc mě potěšily nejspodnější nálepky v zajímavých barvách i neokoukaných grafických vzorech, pečetní nálepky se srdíčky - ty se budou hodit na dopisy i do pocket letterů - a sada kovových sponek s květinovými vzory - ty jsou vyloženě krásné! Rozhodně jsem byla spokojená, věci z balíčku bez problémů využiju, byť to u mě nebude úplně všechno do diáře. Akci považuji za úspěšnou, případně se těším na další. :)


1 komentář:

  1. Huuu, ty pečetní samolepky a číselné sponky!! To bych se taky nezlobila :)) ale máš to mnohem "diářovitější" ;)

    OdpovědětVymazat