5. ledna 2016

Radosti v poště - Mrs. Brimbles

To mi takhle včera přistál v poště balíček - otevřu a koukám, že to jsou věci z obchodu Mrs. Brimbles, kde jsem těsně před Vánocemi objednala a vzápětí na to úplně zapomněla. Takže balíček udělal radost o to větší, pochopitelně... :)
Jinak Mrs. Brimbles jsem objevila díky mé oblíbené MyGreenCow - její recenze Brimbles boxů (balíčků plných radosti pro milovníky papírenského zboží) se mi vždycky líbily. Do Brimbles Boxů jsem zatím nešla, přece jen je to pro našince poněkud dražší záležitost, když se k tomu připočte doprava a všechno, ale sleduji, sleduji. Pravidelně a ráda.
Ale zpátky k mému balíčku... Vánoční washi pásky (ve slevě) jako příprava na příští rok, pár trhacích bloků na seznamy (kapánek velké, musím pouvažovat, jak je zmenšit do diáře), zimní nálepky, co se budou hodit na zachumelené stránky letošního smashbooku...
Ovšem největší radost jsem měla z ozdobné vločky - přívěšku na diář. Ta je prostě dokonalá! <3


1 komentář: