28. ledna 2016

Trees and snowflakes - pocket letter číslo 22

Ještě na skok se vrátím k vánocům - myslím, že už naposledy. V rámci swapů mezi uživatelkami Pocket Letter Pals jsem se seznámila se Sheryll a jelikož nám navzájem sedl dopisový i tvořivý styl pocket letterů, domluvily jsme se na dlouhodobější korespondenci. Tohle byl tuším třetí můj PL pro ni - vánoční a dorazil nečekaně jako překvapení. Tak to mám nejradši...  :)
K jeho výrobě jsem chtěla využít vánočního kitu od PA - byť to byl starší kit z roku 2013, zaujal mě. Zajímavé barvy i doplňky, byla tam červená a taky úžasné sponky. :)
Když jsem pak tento pocket letter promýšlela, byla jsem přesvědčená, že se budu držet kombinace černá(šedá)/červená/zelená, ale jak je vidět, nakonec to dopadlo úplně jinak. Okouzlila mě světle modrá - v kombinaci s neutrální šedočernou a bílou pak krásně vystupuje vánoční červená, zvlášť když je doplněná o zlaté detaily.
Tentokrát jsem si pohrála i s kulatými rohy a začištěním hran zlatou barvou (jen jsem pak měla zlaté třpytky úplně všude, pochopitelně :D). Kromě bambulkové šňůrky (kterou jsem si nechala na 6x6 stránku) a nalepovacích perliček jsem z kitu využila od všeho trochu - vločky jsem překreslila zlatou fixou, skvělé byly vánoční sponky i flitry. Naplnila jsem zadní strany kapes a vánoční pocket letter pro Sheryll z UK je hotov. A moc se mi líbil..!





Link na Pocket Letter Pals.

1 komentář:

  1. Nepřestávám obdivovat... :) (a modrá byla letos i moje vánoční barva!)

    OdpovědětVymazat