29. února 2016

Konečně v novém - Smashbook pro rok 2016

Konečně první dvoustrana v novém Smashbooku, to mi to zase trvalo... Pořád jsem nějak se začátkem otálela, ale ono to chce prostě o tom tolik nepřemýšlet a prostě začít. Za letošní Smashbook jsem (už dávno) vybrala Smart style (video s ukázkou stránek) s modrým hřbetem a školní tématikou, ovšem design stránek je překvapivě univerzální. Inu, časem uvidíte sami... :)

První dvoustrana je vlastně druhou dvoustranou, na tu úvodní dojde nejspíš příště. Pro novoroční layout se mi zkrátka víc hodila až druhá dvoustrana, jejíž podklad tvořila černá školní tabule. Použila jsem papíry a materiál z lednového Simple kitu od Papero amo - papíry, kartičky, písmenka i růžové puntíky. Poprvé jsem papíry nestříhala, ale trhala (<3). Vlevo novoroční ohňostroj, vpravo pár dalších fotek, kartičky a nápis "2016 please be absolutely amazing" z nálepek. Levá strana střídmější s volnějším prostorem, pravá skoro až přeplněná. A ano, pořád ještě jsem se nevymanila z pravoúhlů...






Žádné komentáře:

Okomentovat