7. února 2016

Pro tatínka

Že není snadné tvořit pro muže, to se obecně ví. Ale stejně jsem se o to pokusila. Na nedělním cardmakingovém kurzu, který pořádala a vedla Di z Dianka Kreativity, jsem tedy (záměrně) místo valentýnských přáníček vyráběla narozeninová.
Bylo skvělé vyzkoušet si - poprvé, konečně - práci s Big Shotem. Teoreticky jsem ho znala a spoustu o něm četla, ale přece jen vlastní zkušenost je vlastní zkušenost. Popravdě víc, než vyřezávání (neboť to už jsem pokukovala po řezacím plotru) mě uchvátilo embosování. Tak jednoduché a přitom efektní - každý papír s vytlačeným vzorem působí mnohem vznešeněji, řekla bych.
Jako základ přání jsem použila zelený mramorovaný papír (kolekce Hello Love od Crate Paper) s mřížkovým embosovacím vzorem. Ten jsem nalepila na podkladový pruhovaný papír a ten pak na samotné přání - vybrala jsem netradiční černou. Všechno se lepilo 3D páskou, takže výsledné přáníčko rozhodně nebylo žádný střízlík. Nechtěla jsem ho příliš překombinovat, tak nahoru už jen vyseknuté srdce, razítko "Všechno nejlepší" na proužku papíru a zlaté enamelky.
A největší note-to-self lekce tkví v tom, že opravdu nemá cenu fotit večer, že je vždycky lepší nechat to na denní světlo. Poučila jsem se... :)



Žádné komentáře:

Okomentovat