10. března 2016

Half & half 2/2 - pocket letter číslo 30

Tohle byl na Pocket Letter Pals stránce velmi originální nápad, který mě okamžitě nadchnul - dvě autorky se podělí o práci na jednom pocket letteru. Čili každá polovinu, jednoduše. Tak mi jednoho dne přišel od Heli (Lumony) napůl udělaný pocket letter - pochopitelně jsme se nemohly ve stylu rozcházet víc. Samé jemné pastelové barvy, kytky, hodně fialové...:D

Ale musím přiznat, že bylo dost zábavné dotvářet a vyrábět něco mimo svou komfortní zónu. Horko těžko jsem vyhrabala pár pastelových papírů, k tomu poprvé použité razítko, několik úzkých washi pásek, nalepovací krajkovou pásku (nový objev!) a nakonec spoustu enamelových teček. Výsledek mě opravdu mile překvapil, přijde mi, že ačkoliv je styl lehce odlišný, přesto spolu obě poloviny koexistují moc pěkně. A to byl účel... :)





Dělící diagonála je sice patrná, ale dle mého názoru nikterak rušivá. Výborný nápad a zajímavá realizace, do něčeho podobného bych šla klidně příště zase... :)


Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat