27. března 2016

Happy mail pro Tracey

A zase něco nového... Nejrůznější flipbooky a otevírací kapsové happy maily mě lákaly už dlouho (je jich taky plný YT), jen jsem nějak neměla, pro koho je tvořit. Když mi ale nedávno dorazil k narozeninám krásný pocket letter s naprosto úžasným náramkem ze zelených korálků, bylo jasno - rozhodla jsem se poslat osobě, která měla mou narozeninovou zásilku na svědomí, děkovací happy mail. Jako překvapení.

Jako základ jsem použila zbytky březnového Creative kitu od Papero amo. Jako základ jsem použila tři karty (o něco větší než A6), které jsem slepila dohromady jako otevírací knížku. Dolepila jsem několik kapes, ozdobila (kombinace zbytků papírů:)) a několika čerstvých výřezů z Silouette Portrait mašinky, naplnila a ozdobila. Nic složitého, dohromady bych to odhadla na dvě hodiny práce.

Tak teď jen doufat, že fakt potěší... :)






Žádné komentáře:

Okomentovat