5. dubna 2016

Birthday PL for Mme PiNat - pocket letter číslo 31

Už podruhé jsem se upsala k narozeninovému PL (další ze standardních akcí Pocket Letter Palls) - přece jen jsem se chtěla nějak revanšovat za ten, který mi přišel. Přidělili mi Mme PiNat, která v březnu slavila padesátiny. Poprvé jsem na pocket letter použila vlastní výřez ze svého narozeninového dárku - plotru Silhouette Portrait - i když to bylo jen takové první testování (větší sousto jsem si pak ukousla s narozeninovým přáním, které jsem pro MmePiNat připojila také)...

Jako podkladové papíry jsem použila optimisticky laděnou sadu Print Shop! (Studio Calico) a jala se kapsovat. Dort, balónky, květiny, slavnostní výzdoba (včetně zlatých washi pásek) a cupcakes - nic nesmělo chybět. Vyšel z toho kapsodopis plný barev se spoustou ozdob vepředu a malých překvapení vzadu, tak jak to má být.

Schválně jsem počkala, až k Mme PiNat dorazí, než ho ukážu tady. Takže už vím, že v pořádku dorazil a moc se líbil... :)





Narozeninové přání z Silhouette Portrait mašinky - výřez doknalý, jen ještě dopilovat techniku lepení u takových malých a hodně pohyblivých částí... :) 


Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat