7. dubna 2016

Happy mail pro Sheryll

Toto byla má opravdová premiéra - můj první happy mail flipbook (ten pro Tracey, který už tu na stránkách mám, byl až druhý počin). Se Sheryll jsme se totiž domluvily, že po několika výměnách pocket letterů zkusíme zase něco jiného a vzhledem k tomu, že flipbook jsme si chtěly obě vyzkoušet, bylo rozhodnuto...

Vím, že Sheryll má ráda pastelové barvy, ale těch já zase v zásobě moc nemám, tak jsem nakonec vybrala papíry kolekce Cut & paste (Flair) od MME (ze stejné jsem už dřív vyráběla oddělovače do diáře). Neměla jsem úplně jasnou koncepci, ale nakonec jsem použila čtyři kartičky nestandardního rozměru (cca 15x12cm) poskládaných do sebe. Přilepila jsem kapsy a záložky na věci, dozadu vyřezanou miniobálku a vrhla se na zdobení. Výřezy, písmenka, nálepky, washi pásky (plus naprosto luxusní stříbrná páska od Evity! <3), enamelové tečky a trojúhelníčky... Nakonec naplnit a je hotovo.

Jako první pokus to bylo kapku náročnější - hlavně vymyslet, co vlastně chci - ale i tak to byla radost! A už se těším na Sheryllin výtvor na oplátku... :)







Žádné komentáře:

Okomentovat