12. dubna 2016

Spring PL for Kristen G. - pocket letter číslo 33

S dopisováním si s Kanadou je ten problém, že než pocket letter dorazí, trvá to dlouho. Tento pro Kristen, už druhý, jsem tvořila ještě před Velikonocemi, kdy bylo chladno a sychravo a po jaru ještě ani památky. Před pár dny k ní konečně dorazil, Velikonoce jsou kdoví kde a jaro v plném proudu. Nedá se... :)

Papíry jsem tentokrát vybírala podle barev, žádná ucelená sada to není, prostě jsem brala všechno, co vypadalo jarně (což u mě znamená samé pastelové tóny). Jako ozdoby jsem použila hodně motýlů a kytek, a to v nejrůznějších podobách - nálepky, vzory, dřevěné ozdoby nebo razítka...

Nakonec (jako taková pěkná tečka :)) ještě pár ozdobných teček a kamínků, naplnit kapsy a jarní pocket letter je na připraven na cestu...





Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat