31. května 2016

Five items - pocket letter číslo 38

opět nová zajímavá výzva z Pocket Letter Pals - vyrobit pocket letter jen za pomoci pěti věcí. Jednou věcí se myslí třeba sada papírů, set nálepek, washi páska, soubor výseků nebo sada razítek (nepočítají se pak takové věci jako materiál na lepení a spojování). Popravdě, nejhorší pro mě byla možnost volby - vybrat si těch pět věcí, že kterých budu tvořit. Ale po několikadenním přemítání a věčném měnění názoru jsem vybrala sadu project life kartiček (Spring od Becky Higgins), ze které jsou všechny podklady, sadu nálepek Citrus Bliss od Pink Paislee, sadu papírových ("washi") pásek a koleček z kolekce Summer Vibes od Simple Stories, enamelky od MME Kate & co a nakonec jsem si neodpustila svoje tradiční razítka na prostřední (from/to) kapsu.

Nejdřív jsem vyrobila a barevně rozložila podkladové karty, jako další pak přišly na řadu epoxidové nálepky. Trošku zklamáním pro mě byly "washi" proužky, které víc než washi pásku připomínaly materiálem normální papírové nálepky (ovšem ještě s tím rozdílem, že poměrně mizerně držely na podkladu) - designy pěkné, ale víckrát bych si je nepořizovala. Na závěr jsem si (jako obvykle) nechala enamelky - doslova taková pěkná tečka... :) Zajímavé bylo, že mě použití omezeného sortimentu věcí až zas tolik nelimitovalo, byla to zajímavá výzva a zase trochu jiné tvoření. Snad se tedy výsledný pocket letter bude Catherine líbit stejně jako mně... :)




Tady jsem si vyfotila svou pracovní pětici - původně jsem chtěla použít i velké 30x30 papíry s plameňáky, ale nakonec tam až tak úplně barevně neseděly, tak jsem je vyměnila za enamelky (a dobře jsem udělala! :))



Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat