5. května 2016

Fox´s love (ver. 2) - pocket letter číslo 36

Nedávno jsem na stránkách Pocket Letter Pals uviděla pocket letter v kombinaci oranžové a "teal" barvě, navíc samá liška. Úplně mi připomněl můj dřívější liščí PL, který pořád ještě čekal připravený ve složce, než se najde ten pravý adresát. Tak jsem nelenila, napsala baothai a domluvily jsme si "liščí" výměnu.

Trochu jsem původní PL přepracovala, přidala lišky různých tvarů i stylů (magnet, dřevěná lištička, výřezy ze Silhouette Portrait, Kikki.k nálepky atd.), další lišky jsem nacpala i dozadu do kapes, dokonce i washi pásku s liškou jsem ve své sbírce objevila, tak tam nemohla chybět. Na zdobení už moc prostoru nezbylo, i tak je to rozhodně nejbarevnější kapsodopis, co jsem kdy vytvořila. Takže spokojenost. :)





Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat