28. května 2016

Happy mail pro Kristen

Třetí flipbook. Zase úplně jiný, pochopitelně - to je na tom ostatně právě to krásný, že ano. Měla jsem v úmyslu vytvořit něco hodně květinového s jarně/letní atmosférou. No, nakonec je výsledek mnohem barevnější, než jsem plánovala, ale jinak jsem si své vlastní zadání vcelku splnila, myslím. :)

Poprvé jsem použila kartičky z Project Life - základ tvoří tři 6x4 karty nad sebou plus dvě boční křídla z malých 3x4 kartiček. Kartičky i další dva použité velké 12x12 papíry, vše je ze starší kolekce od Pebbles nazvaná Lakeside. Tím ale jednotnost končí, na ozdobu jednotlivých částí využiju doslova kdeco. Ve flipbooku jsou zakomponované dvě kapsy - větší dole (pod "make today ridiculously amazing") a druhá vysouvací uprostřed. Dalších pár výseků je ještě uchycených sponkou - ostatně, víc už by se mi tam toho snad ani nevešlo.

Jsem moc zvědavá, jak se bude flipbook líbit. Zatím mě jejich výroba baví nejvíc - i přes to, že je to časově náročnější, přijde mi jejich výroba nejzábavnější a nejvděčnější. Pokaždé je to jedinečná záležitost a krásně se na tom dá vyřádit s nejrůznějšími ozdobami.








.

Žádné komentáře:

Okomentovat