20. května 2016

Na hřiště na kole - Smashbook duben 2016

"Skoro polovina roku za námi a já mám ve Smashbooku sotva tři stránky - tak to teda ne!" řekla jsem si nedávno. A začala pilně pracovat, aby se stránky plnily. Tak třeba duben - na stránku s modrým cestovateským podkladem (zakryt téměř beze zbytku) přišly fotky s první letošní cyklovýpravy na hřiště v sousední vesnici.

Vytiskla jsem si hromadu fotek, tak jsem pak při kompozici zjistila, že se mi tam toho moc víc nevejde. Tak jsem použila alespoň pár kartiček z vesele barevné PL sady od Cathy Zielske a kromě schovaného journalingu (pod největší fotkou) je rozstříhala na ozdoby. Z písmenkových sad od Simple Stories jsem poskládala datum, nadpis i doplňkové nápisy na fotkách. Nakonec ještě pár teček v ladících barvách a hotovo.





Žádné komentáře:

Okomentovat