16. června 2016

Červená narozeninová přání

Jak jsem psala minule - červen, to jsou samé narozeniny. A proto tu je další narozeninové přání. Dokonce ve dvojitém podání. Nevěděla jsem totiž, jak mi vyjde výřez, tak jsem pro jistotu rovnou udělala dva. A výřez vyšel skvěle, no tak tu holt mám dvě kytičková přání - dvojčátka. :)
Na výřez jsem použila jednobarevný červený kartonový papír (mám celý blok s různými barvami, velmi praktické), ale pak jsem neskutečně dlouho vybírala podklad. Chtěla jsem, aby to barevně ladilo, ale přitom se to příliš nebilo s poměrně členitým výřezem. Nakonec jsem vybrala polský papír ze sady Droga do gwiazd v růžové variantě (neptejte se mě, jak se mi dostal domů, sama nevím :D). Vše jsem pak nalepila na červenou kartičku (z Tchibo kolekce) a decentně přizdobila vnitřek přáníčka.
Jedno už dorazilo do cíle, druhé je nachystané k poslání. Je to radost dělat radost. :)



 

Žádné komentáře:

Okomentovat