7. června 2016

Fruit coctail - pocket letter číslo 39

To jsem si zase jednou domluvila výměnu s někým novým z Pocket Letter Pals - se Snaily Girl. Místo abychom si domluvily nějaké konkrétní téma pocket lettru, domluvily jsme se, že si pošleme překvapení. :) Já jsem vycházela z jejího profilu, kde píše, že má ráda kawaii (čili takový ty kreslený věci s očičkama a ksichtíkem) a vzpomněla jsem si. že mám jednu takovou sadu ovocných nálepek. Tak jsem se probrala materiálem a rozhodla se pro Fruit coctail PL!

Šlo to samo - měla jsem k dispozici jahodový, melounový a ovocný papír (plus barevně sladěné druhé strany), které byly základem. Dozdobila jsem je ovocnými výseky, nálepkami (kupříkladu Kikki-k mělo letos krásnou ovocnou sadu), washi páskami, několika zlatými sponkami a barevnými puntíky. Závěrečnou tečkou byla červená stužka provlečená dírkami na straně - takový drobnost, ale přitom udělá dojem. Výsledný pocket letter je neskutečně barevný a veselý, tak doufám, že se bude v Iowě líbit!







Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat