6. června 2016

Svatební

Moje první svatební tvorba. Chtěla jsem něco jednoduchého, nepřezdobeného a původně jsem se chtěla držet i barevného schématu svatby (čili šedé s růžovou). Ale když jsem v Silhouette Portrait vyřezala ten srdíčkový vzor, tak mi k němu ten růžový podklad prostě neseděl. Tak jsem nakonec použila červenou... Na červený podklad jsem přilepila pěnová lepítka, takže se výřezová vrstva pěkně zvedla a "zprostorovatěla". Nakonec jsem obě vrchní vrstvy nalepila na šedý kartonový podklad, dovnitř napsala přání a jen velmi decentně dozdobila zbylým červeným proužkem.

Ze zbytku šedého papíru jsem vyřezala ještě květinový motiv na obálku, kterou jsem nadepsala, a bylo hotovo. Ale je to teda zodpovědnost tvořit svatební věci, mám dojem, že narozeninová přání mi jdou mnohem snadněji... :)

 

2 komentáře: