25. července 2016

Happy mail - narozeninový pro Sheryll

Čtvrtý flipbook, ale první narozeninový. Hrozně mě tyhle happy mail kousky baví - žádná pravidla, naprostá svoboda v tom, jaký rozměr papírů použiju, kde udělám jakou kapsu nebo kolik různých materiálů nakombinuju. Tento flipbook jsem vyráběla pro Sheryll, se kterou už si nějakou dobu dopisujeme a o které jsem díky FB věděla, že má v červenci narozeniny. Tak jsem nachystala toto papírové překvapení...

Jako základ mi tentokrát posloužil materiál z květnového Creative kitu od Papero Amo (ze stejného kitu už jsem tu sdílela i dvě stránky v mém Smashbooku - První máj pod třešní a Den matek). Jak je vidět, z kitu jsem použila všechno - papíry včetně těch nejmenších odstřižků, washi pásky, enamelky, všechno, co šlo. Papír s kartičkami (dalmatin <3) a nápisy jsem rozstříhala a poctivě využila buď na flipbook samotný nebo do kapsy s dárky pro Sheryll. Ddokonce jsem si poprvé pohrála i s konfetami a vyrobila první "shaker" - jen jsem až po dolepení zjistila, že jsem tam dala konfet moc a tak zlatý nápis "hello" není příliš čitelný... :)

Z plameňákového papíru jsem udělala menší kapsu na malé nálepky, dole pak větší na kartičky, pásky a výseky - vše v narozeninovém stylu. Chybělo mi něco na oživení, tak jsem ještě doplnila plastické samolepky s medvídky a narozeninové nápisy a ozdoby ze sady nálepek od Bo Bunny - You're Invited. A byla z toho tak napěchovaná obálka, že jsem ji pro jistotu ještě převázala šňůrkou, aby cestu přes moře přežila v celku. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat