18. srpna 2016

Eco smashbook - Věci od Niko Niko

Původně to teoreticky mohl být příspěvek o mé nedávné objednávce nálepek z Niko Niko. Ale pak jsem zjistila, že se mi nechce o nálepkách (jen) psát, že mám spíš chuť si s nimi pohrát, lepit, zdobit... Tak jsem po čase zase sáhla po svém Eco smashbooku a vyrobila tuhle stránku.

Použila jsem na ni všechno z objednávky včetně všech ozdobných nálepek a osobního vzkazu s pandou. Podkladovou stránku jsem vybrala podle toho, že se žluté pozadí a modré kapky barevně shodovaly Niko Niko nálepkami, ale díky kombinaci s oranžovou to foťák barevně kapánek zkreslil. Ale i tak jsou všechny nálepky pěkně vidět a byť je to tak trochu mišmaš, tak jsem si oblíbila všechny - a ty jejich designové zejména. Pod odklápěcí vizitkou vpravo dole je pak ještě fotka všeho, co mi dorazilo. Místo enamelek jsem tentokrát použila malé barevné hvězdičky a pár černých samolepek z kolekce Carpe Diem. A nic víc už se tam fakt nevešlo, takže díky, Niko Niko!

 


Žádné komentáře:

Okomentovat