2. srpna 2016

Radosti v poště - Papírové nebe

Jestli je nějaké nebe pro mě to pravé, pak to je rozhodně tohle - Papírové nebe. <3 Objednala jsem, jakmile byl obchod spuštěn, nemohla jsem jinak. Výběr pásek je neskutečně široký a ceny velmi mírné, vražedná kombinace. Původně jsem jich měla v košíku dvojnásobek, ale v rámci rozumného utrácení jsem si nakonec vzala jen první dávku, zatím. Nesměly chybět pásky v mé oblíbené teal barvě (česky asi modrozelená, nejspíš :)) a peříčka. A ti plameňáci navrch, to bylo radosti! <3




A samozřejmě pásky nejsou všechno, co se dá v Papírovém nebo pořídit - neodolala jsem ani sovím a liščím samolepkám - lišky přišly navíc v roztomilé krabičce...


Závěrečnou třešničkou na dortu byla sponka s R2-D2 - vzhledem k naší domácí SW horečce to prostě nešlo jinak. Jen se obávám, že jsem měla rovnou vzít dvě, asi se mi o ni děti poperou. A na poslední fotce jsou sovičkové sponky, které mi přišly darem za objednávku - krásná tečka. Mimochodem, naprosto miluju design papírového nebe - úžasné vizitky!<3

Tak pokud jste milovníci papíru a papírnictví a papírového zboží, pak rozhodně musíte i do Papírového nebe - nebudete litovat (ok, peněženky možná zapláčou, ale jinak to je samá radost)!
Tu je celá má objednávka pohromadě:

Link na Papírové nebe: ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat