21. září 2016

Flamingos! - pocket letter číslo 42

O své fascinaci plameňáky jsem se tu už zmiňovala. A byla jen otázka času, kdy se stanou hlavním tématem jednoho z dalších pocket letterů. Když jsem tedy toto téma nadhodila před baothai (se kterou už jsme si vyměnily lišky i peří), chytla se okamžitě. A já mohla začít pracovat...

Hned první krok byl kapku drastický, ale nemohla jsem si pomoct. Zamilovala jsem se do plameňákového designu od Albi, ale zase ne natolik, abych si musela pořídit celý nový diář. Tak jsem koupila tento - malý a levný - a  rozstříhala jsem ho. Tři kartičky jsem rovnou využila a ještě zbylo... O:) A položila jsem tímto základ modrozeleno-růžovému pocket letteru. Přidala jsem kartičky ve dvou odstínech růžové (světlejší rovnou s plameňáky) a začala jsem zdobit. Hodně jsem se předzásobila u Papero Amo - plameňáci z červencového simple kitu PA, další plameňáci z PA sady Dovolená - všechno jsem využila.

A spoustu dalších věcí, samozřejmě - modrozelený kroucený provázek (twine), dřevěné výseky, washi pásky, samolepky a magnetické záložky z Tigeru, nápisy, písmenka, puntíky, srdíčka... Zkrátka jako vždy - hromada materiálu se proměnila na devět ozdobených kartiček v kapsách a další pocket letter byl na světě. Tentokrát mě to opravdu hodně bavilo, není nad to, když si vyberu téma, co mě baví. Kdo by to kdy řekl, že budu s láskou tvořit něco TAK růžového... :D





Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat