26. září 2016

Happy mail dvojmo - pro Catherine a Sheryll

Srpnový Creative kit od PA mě nadchnul na první pohled, věci z kolekce Flower Girl od We R Memory Keepers jsem obhlížela už pár týdnů před tím, než mi v Creative kitu dorazily domů. Netradiční a dost výrazná kombinace barev, různé vzory - ptáčci, lampiony a dokonce makronky... Zkrátka, za mě skvělá volba!

Tak jsem nevyrobila flipbook jeden, ale rovnou dva. Jsou podobné, ale nikoliv stejné. Takoví flipbookoví sourozenci. :) Základem u obou je kapsa o něco větších rozměrů než je pohlednice (10x15cm), neboť jsem oba flipbooky použila k poslání tzv. cestující pohlednice. O tom, co je "Travelling postcard" najdete víc informací u MyGreenCow: Travelling Mail! [ TAKE PART & JOIN IN THE FUN!]. Existuje i Travelling Mail skupina na Facebooku a můžu vám říct, že je moc příjemné čas od času nějaký ten cestující deník nebo pohled najít ve schránce.

Na oba flipbooky jsem dost podobně nakombinovala papíry, ale každý má jinak řešené kapsy a zdobení. Na přední stranu jsem u obou použila chipboardové rámečky a růžové enamelky, uvnitř jsou použity i vellumové pásky nálepky a výseky ze stejného PA kitu. Byla to radost s kitem pracovat. Nakonec už stačilo jen naplnit kapsy nálepkami, výseky a washi páskami a flipbooky byly připraveny k odeslání. Tak snad úspěšné doputují do Francie i Velké Británie. :)








Flipbook pro Catherine:





Flipbook pro Sheryll:




Žádné komentáře:

Okomentovat