7. září 2016

Stezka v oblacích - Smashbook září 2016

No, myslím, že tohle se mi ještě nepovedlo, úplně poprvé jsem na smashbookové stránce z nějakého výletu začala pracovat hned, jak jsme se ze Stezky v oblacích vrátili. Ten samý večer jsem si přebrala a vytiskla fotky a v neděli se dala do lepení. A v pondělí jsem dokončila detaily, čili třetí den od výletu byla dvoustrana hotová. Inu, potlesk pro mě! :D

Vzhledem k tomu, že Smart smashbook obsahuje papíry se školní tematikou, ne vždy se hodí k tomu, co tam hodlám lepit já - většinou je nutný alespoň částečný podklad. Tady jsem dvolila na levou stránku modrou, aby asiciovala oblohu, když už je to stezka v oblacích. Pravá stránka s fotkami z Mamutíkova hřiště dostala podklad oranžový - k tomu mě zase inspirovaly oranžové náramky, které tam děti fasovaly.

Jako hlavní obrázek Stezky v oblacích jsem záměrně použila pohlednici - ani jedna moje fotka neukazovala Stezku tak dobře, jako koupený pohled. Navíc jsem ji mohla udělat odklápěcí, vyřádit se na ni s journalingem a zvětšit si plochu použitelnou pro fotky. Na dozdobení kromě podkladových barev - modré a oranžové - použila jasně zelenou, která byla použitá na pohledu. Pár zelených nálepek, zelená washi, oranžová a modrá písmenka (ano, vím, chybí mi tam ještě diakritika) a nakonec ještě průhledné nálepky z diářové kolekce Carpe Diem. Tentokrát dokonce ani na enamelky nepřišlo - přišlo mi, že už by to bylo moc.

Moc by se mi líbilo v tomto trendu rychlého zaznamenávání událostí pokračovat, ale upřímně - nevím nevím kdy se mi to zase povede... :)



Levá strana o samotné Stezce v oblacích - detaily:




Pravá strana o Mamutíkově hřišti - detaily:


1 komentář: