19. září 2016

Svatební pro pet & tpk

Narozeninových přání mám za sebou už několik, ale svatební, to je jiná, ty přibývají pomaleji. Tím pádem je to mnohem zodpovědnější záležitost, pochopitelně. :)
V barevné kombinaci jsem měla vcelku jasno - pet má ráda fialovou a plánovala ji i do svých svatebních barev - tak teď šlo o to vybrat motiv. Pro motýlové přání jsem se nakonec rozhodla taky díky pet - když v rámci příprav a chystání svatby zmínila, že existuje vedle vypouštění holubic i vypouštění motylů. Takhle je dostanou aspoň v papírové podobě. :)
Na Silhouette Portrait jsem vyřezala siluety motýlů a tento bílý papír poté podlepila kontrastní fialovou. Zvednutím křídel pak vznikne nejenom prostorový efekt, ale i barevný kontrast. Dozdobila jsem jen několika enamelkami (ano, kvůli svatbě pet a tpk jsem nakoupila celé balení fialových enamlek! :D) a zlatým nápisem doprostřed (a hrozně jsem se bála, abych to celé nezkazila :)). Ale nakonec to vyšlo nad očekávání pěkně, byla jsem s výsledkem spokojená. A doufám, že novomanželé budou rovněž... <3



Žádné komentáře:

Okomentovat