13. října 2016

Cute Critters - pocket letter číslo 45

Další z hromady tematických pocket letterů - tentokrát o zvířátkách. Swap měl název Cute critters a měl být plný roztomilé podzimní zvířeny. No, s tím jsem opravdu neměla problém. Jen jsem poměrně dlouho váhala, jaký podklad zvolit. Nechtěla jsem úplně typicky podzimní barvy, tak jsem nakonec využila starší, ale dostatečně lesní vánoční sadu od Glitz design Hello December - zelená a červená doplněná žlutou, krémovou a hnědou. Kombinace pro lesní zvěř jako dělaná... :)

Zdobícího materiálu jsem měla dost a dost - medvědí knoflíky, filcovou lišku, dřevěné výseky, nálepky s mývaly, washi pásku plnou veverek a ježků, no a pochopitelně spoustu sov. Jako obvykle jsem se snažila využít sebemenší odstřižky podkladových papírů, ze kterých jsem vystřihla malé proužky a vlaječky, dozdobila několika neutrálními výseky, pár nálepkami a nakonec barevně sladěnými enamelkami. A hotovo, pětačtyřicátý pocket letter mohl vyrazit do světa.





Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat