14. listopadu 2016

Jak jsem zužitkovala listopadový Simple kit

Na začátku byl listopadový Simple kit od Papero Amo. Hodně se mi líbil hned na první pohled - hodně přírodní barvy, dřevo, červená kostka, hnědé a béžové tóny, malé kartičky s anglickými výrazy (ty mám hodně ráda), navíc jeleni a lišky. Tak jsem se do něj o víkendu - tedy v první možnou volnější chvíli - pustila. A rovnou jsem ho zpracovala a využila téměř komplet!
Začala jsem happy mail flipbookem pro Catherine. Neměla jsem přesně promyšleno, jak chci, aby vypadal, prostě jsem se nechala unést a kombinovala a lepila a ohýbala. Zvlášť zadní strana s liškami na červeném podkladě, ta mě uchvátila. Pak ještě jeden flipbook, zase trochu jiný, s jeleny. Jedno přáníčko speciálně pro narozeniny v dřevorubeckém stylu. Trojice visaček, které se dají využít kdekoliv, třeba do těch mých happy mailů. No a nakonec jsem dala dohromady ještě i pocket letter, na který se perfektně hodí veškeré odstřižky a miniaturní zbytky papírů.
No, a z celého simple kitu mi zbylo jen posledních pár odstřižků papíru, část výseků, několik anglických kartiček, které si určitě schovám na později (spousta "thank you" a "thinking of you"), a české materiály (které později zkusím "udat" do svého smashbooku a zbytek prodám). Rozhodně se to všechno vešlo na pracovní desku. Je to radost, když vám PA kit opravdu sedne... :)

Tohle všechno jsem za víkend vyrobila z listopadového PA kitu:

...a jen tohle mi z kitu zbylo:
 

Dvakrát happy mail - jeden s liškama, druhý s jelenama:


Dřevorubecké přání pro K.:

Ozdobné visačky:
 

A na závěr pocket letter z odstřižků:

Žádné komentáře:

Okomentovat