26. ledna 2017

Birthday gift to my friend // Narozeninový dárek

One of my dearest friend´s birthday was approaching and even though we see each other rarely, I still wanted to send her a gift...

Obviously, I´ve decided to include some papercrafting into her gift. So beside the handmade birthday card I´ve ordered the La De Dah creative journal in violet (called Glow) and decorated the initial page. I´ve used the Oh happy life collection from Amy Tangerine which is full of colors and optimistic and it fits in there so well (loved the feather paper <3)!
The birthday card is made from the same collection, heart paper is decorated with stamped "Happy birthday" message, number and twine, all of it placed on golden card used as background. I´ve added a strip of paper which holds the card in the journal but can be removed easily - I loved how the card looks like on the violet background!
Finally I´ve added one 6x4 card decorated with the latest pictures of my friend - again, all decorated with bits and pieces from Oh happy life collection. I hope it will be inspiring enough so the pages of the creative journal won´t stay empty... <3
* * *
Blížily se narozeniny jedné z nejdražších duší, co znám, tak i přesto, že se poslední dobou vidíme jen velmi zřídka, rozhodla jsem se poslat dárek...

A pochopitelně jsem do dárku zahrnula i nějaké to papírování, jinak to nešlo. Takže kromě vlastnoručně vyrobeného narozeninového přání jsem objednala kreativní deník od La De Dah ve fialové (pojmenovaný Glow) a vyzdobila jsem úvodní stránku. Použila jsem kolekci Amy Tangerine Oh happy life, která je plná barev a optimismu a na první tmavou stránku se krásně hodila.
Na narozeninové přání jsem použila srdíčkový papír ze stejné kolekce, natiskla "Všechno nejlepší", ozdobila číslem a žlutobílým provázkem - to vše jsem 3D páskou nalepila na zlatý přáníčkový základ. Do deníku jsem přilepila proužek papíru, který přání drží na vnitřní straně desek, ale odkud se dá jednoduše vytáhnout - mimochodem, na fialové se přáníčko vyjímalo úžasně!
Nakonec jsem se ještě rozhodla přidat ozdobenou 6x4 kartičku se sadou posledních fotek. Upřímně doufám, že album bude natolik inspirativní, že jeho stránky nezůstanou prázdné... <3

Úvodní stránka v creative journalu od firmy La De Dah nazvaném Glow: 


Narozeninové přání:



Přání jsem připevnila na vnitřní desku deníku:


A ještě ozdobená 6x4 kartička do deníku:

Žádné komentáře:

Okomentovat