20. ledna 2017

December day by day - part 1 // Prosinec den po dni - Smashbook 34/2016


Going back to Christmas time for a while... Every year I admire all the "December Daily" albums, but I´ve never tried such thing. And never wanted to separate December from the rest of the months. So this year (=last year :)) I´ve decided to fill my December pages in my Smashbook with one picture per day. Showing the big events as well as the little moments. Here´s the part one - starting with December the first (when my boys got the Lego Star Wars advent calendars) and ending the twelfth. Small square photos, numbered, page decorated with the lefovers from Christmas Cheer collection by Echo Park - it´s older one (2014), but I loved it and used every bit of it. And I love how nicely green the pages are... :)

* * *
Na chvíli se ještě vrátím k adventní době... Každý rok znovu a znovu obdivuji všechy "December Daily" alba, ale sama jsem se k podobnému nikdy neodhodlala. A taky se mi nikdy nechtělo oddělovat prosinec od zbytku roku. Tak jsem se letos (vlastně už loni :)) rozhodla naplnit prosincové stránky svého Smashbooku fotkami - každý den jednu. Ukazují jak velké události, tak i ty míň důležité okamžiky. Toto je první část, která začíná prvního prosince, kdy mí chlapci dostali (Lego Star Wars) adventní kalendáře, a končí dvanáctého. Malé fotky čtvercového formátu, očíslované, zbytek stránky ozdobený zbytky sady Christmas Cheer od Echo Park - ta je sice už starší (2014) , ale líbila se mi tak, že jsem ji zužitkovala do posledního kousku. A moc se mi líbí, jak krásně zelené stránky mi z toho vyšly... :)



Levá stránka - prvního až šestého:




Pravá stránka - sedmého až dvanáctého:


Žádné komentáře:

Okomentovat