5. ledna 2017

Flipbook for Anel // Flipbook pro Anel

Welcome into 2017! Also in this year I'd like to show you pieces of my paper creations...

After a pair of winter flipbooks for Kristen and Patricia I've made another one from the same collection (Snow and cocoa from Crate Paper). I wanted to send a Christmas present for Anel who has sent me beautiful puffin postcards and puffin notebook during last year - and this colorful winter collection seemed perfect. I've prepared classic three pages setup and for decoration I've used the embellishments from december Creative kit from Papero Amo. I've filled the flipbook pockets with stickers, some cut-outs, two handmade tags, christmas washi and a note. For it keeps together, I've added two paper clips and pink twine to tie it together. And so the snowman flipbook was ready to be sent.
* * *
Vítejte v roce 2017, i letos bych vám na svém blogu ráda ukazovala něco z mé papírové tvorby...

Po dvojici zimních flipbooků pro Kristen a Patricii tu je další kousek, na který jsem použila stejnou kolekci (Snow and cocoa od Crate Paper). Chtěla jsem totiž poslat vánoční dárek Anel, která mě v minulém roce zásobovala puffíními pohlednicemi a krásným puffíním zápisníkem, a tahle barevná zimní kolekce mi přišla ideální. Připravila jsem klasický třístránkový flipbook a na ozdobení jsem využila zejména výseky z prosincového Creative kitu od Papero Amo. Naplnila samolepkami, několika výseky, dvěma visačkami vlastní výroby, vánočními washi páskami a vzkazem. A aby všechno drželo na svém místě, použila jsem pro jistotu ještě i dvě sponky a provázek na převázání. A sněhulákový flipbook byl hotov.







Žádné komentáře:

Okomentovat