26. dubna 2017

Pocket letter 47 - Tags

Couple of months ago I thought I did my last pocket letter. Well, I did not - as here´s another one. Maybe the last one, maybe not. From time to time it´s quite refreshing to do this type of happy mail again...

I was intrigued by the unknown challenge - the theme of the pocket letter wasn´t known and everybody had a different one. E.g. butterflies / Disney / Egypt / cupcakes etc. I got TAGS. I quite love it (surely works better for me than Disney :)), I just had to think it through as I had plenty of very different ideas. First I wanted to use all sort of tags I could find to illustrade the various meanings - travelling tag, gift tag, price tag. But I wasn´t sure how to encapsulate them all to look nice together. So, finally, I´ve created the tags myself from subtile floral papers (in very unusuall pastel colors) and kept all the different types of tags for the back side of the pockets. The decoration is based on the soft colors - I used the layered butterflies, flower cutouts, wood veneers and doilies (!), plus some enamels and rhinestones in the same colors. I´m quite sure this is the most soft/girlie pocket letter I´ve ever created. :)
* * *
Před pár měsíci jsem si myslela, že jsem právě dokončila svůj poslední pocket letter. No, mýlila jsem se, právě tu mám další. Možná to je další "poslední", ale možná taky ne. Zjistila jsem totiž, že takhle čas od času je velmi příjemné vyrobit si tento druh happy mailu...

Zlákala mě výměna, u které nebylo předem dáno téma - bylo potřeba se nejdříve přihlásit a teprve pak mi bylo přiděleno téma. Témata byla různorodá - motýli - Disney - Egypt - cupcakes atd. Já dostala téma "TAGS" neboli cedulky/visačky, se kterým jsem byla spokojená (rozhodně by bylo mnohem horší nafasovat třeba téma Disney, to bych se asi zapotila :)). Jen jsem si to potřebovala promyslet, protože mě napadala spousta možností, jak pocket letter pojmout. Kupříkladu mě napadlo prohledat své zásoby a najít nejrůznější druhy visaček, a tak ilustrovat široký pojem "tag" - cestovatelská visačka na kufr, cenovka, dárková visačka na dárek a pod. Ale nebyla jsem si jistá, jak by se všechny ty různé visačky daly sjednotit na pocket letteru, aby pohromadě působily pěkně. Tak jsem nakonec od myšlenky ustoupila a různorodé visačky nechala do zadních kapes - přední stranu pocket letteru tedy zdobí vlastnoručně vyrobené visačky na míru ozdobené papíry v pastelových barvách (ano, na mě velmi nezvyklé :)). Kartičky jsem ozdobila motýlky, květinovými výseky a papírovými krajkami (!), o poslední detaily se pak postaraly enamelky a nalepovací kamínky ve stejných tónech. Jsem si jistá, že toto je můj nejdecentnějšía nejpastelovější pocket letter, který jsem kdy vytvořila. :)






Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat