23. června 2017

Nautical wedding card // Svatební přání v námořnickém stylu


Another wedding of my friends, nautical theme this time. So I´ve decided to go with the theme as well...

I had some ideas - and a lot of nautical material purchased - but at the end the result look completely different. I´ve used the navy/white striped paper as a background, heart embellishment and the piece of white string that looks like rope - tied it into one of the node I know - and simple sentiment saying "Best wishes" printed on white paper. I´ve glued it all that on golden card which improve the look quite a lot. And that was it...
* * *
Další svatba - tentokrát námořnická. Tak jsem si řekla, že zkusím něco tematického...

Měla jsem pár nápadů - a pochopitelně hromadu nakoupeného námořnického materiálu - ale nakonec to všechno dopadlo úplně jinak. Jako podklad jsem použila pruhovaný tmavěmodro-bílý papír, kartonový výsek srdce a kousek šňůrky, která vypadala jako lano - tu jsem zavázala do uzlu - a nápis "Všechno nejlepší" vytištěný na bílý papír. Vše jsem nalepila na zlatou podkladovou kartičku, což celkový dojem velmi vylepšilo. A toť vše...




P.S. Popis lištičkového přání bude brzy následovat! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat