8. srpna 2017

#12months12swaps - June minibook

The sixth creation done for the #12months12swaps group is here - this time we were creating minibooks without set theme. Minibooks are my favorite, so this one was a pure joy... :)

I´ve prepared the book base of size 3x3 inches (found on Pinterest - out of 12x12 paper) and for decoration I´ve used again the same collection as last time - Simple life from Pebbles. I loved the quite small space using the tiny decoration - pieces of papers, cut-outs, puffy stickers, some enamel dots... Just instead of stuffing the pockets I´ve decided to include the little gifts in separate bag as otherwise the minibook would become too bulky. It was so cute, I was very happy with it!
* * *
Je tu už šesté dílko pro tvůrčí skupinu #12months12swaps - tentokrát se tvořila minikniha, téma volné. Výroba miniknih (či jinak též minialb) patří k mým nejoblíbenějším, do úkolu jsem se tentokrát pustila s velkým nadšením... :)

Nejdřív jsem si nachystala základ minialba o rozměrech cca 7,6 cm (3x3 inch) - základ jsem našla na Pinterestu, vyrobila jsem jej z 12x12 bílé čtvrtky. Na jeho ozdobení jsem použila stejnou kolekci, jako minule - tedy Simple life od Pebbles. Hodně mi vyhovovaly malé rozměry stránek a využila jsem všechny možné drobné ozdoby - kousky papíru, výseky, samolepky, nějaké ty enamelky... Jen místo původně plánovaného plnění kapes jsem se rozhodla všechny obvyklé papírové drobnosti zabalit do pytlíčku extra, protože jinak by byla celá minikniha úplně přecpaná. S výslednou miniknihou jsem byla moc spokojená, vypadala tak krásně roztomile!









 

Žádné komentáře:

Okomentovat