22. srpna 2017

April - Easter // Velikonoce - Smashbook 04/2017

Easter page, pictures from April, finally, yay!

I wanted to use the April PA page kit but I didn´t like any of the papers as it was difficult to fit the patterns and Easter theme and photos and green backgroud together. So finally I took the Shimelle paper with colorfull dots from older collection called True Stories. When I look back at it, I feel like I could rather leave the background green and use the pattern paper only as frames below the pictures, but it´s already done, won´t change it further. I´ve used some of the fitting decorations from the kit, I´ve used the alphabet (I have a complaint - there was only one G!) and one of the animals in the raincoat as the Easter monday was extremely cold and rainy. Originally I wanted to add the journaling, but then I´ve realised that everything important is on the pictures. So the green spaces were filled by color-coordinated dots. The finished page is a bit too wild for my eyes, but still like the pieces of it... :)
* * *
Velikonoční dvoustrana s dubnovými fotkami, konečně, hurá! :)

Tak nějak principielně jsem na dubnové velikonoční stránky chtěla použít dubnový PA page kit, ale nepozdával se mi žádný z papírů natolik, aby mi seděl s velikonočními fotkami a zeleným pozadím. Tak jsem nakonec sáhla po papíru od Shimelle s barevnými puntíkyze starší kolekce True Stories. Teď, když se na to dívám zpětně, tak bych stránku řešila jinak - nechala bych víc zeleného pozadí a vzorovaný papír bych použila spíš jen jako rámečky kolem fotek, ale měnit už nic nebudu, to spíš pro příště... Použila jsem několik výseků z kitu, použila jsem barevnou abecedu (ovšem mám naprosto zásadní výtku - bylo tam jen jedno G - to byla teda čára přes rozpočet!) a jedno ze zvířátek v pláštěnce, které krásně vystihovalo počasí, protože Velikonoční pondělí bylo hodně studené a deštivé. Původně jsem do volných zelených prostor chtěla přidat journaling, ale pak jsem si uvědomila, že vše podstatně je stejně vidět na fotkách. Tak jsem volné místo vyplnila dalšími puntíky. Ve finále se mi zdá být tahle stránka trochu moc divoká jako celek, ale pořád jsou tam části, které se mi líbí. A hlavně, další stránka je hotová... :)



Žádné komentáře:

Okomentovat