13. září 2017

#12months12swaps - July flipbook

Autumn is almost there, but I still have some summer paper creations to share with you. Here´s the summer flipbook for #12months12swaps.

I fell in love with the June/July card kit from PA which came just perfectly. Full of palms, flamingos and pineapples combine with great summer colors - it was an easy choice. Besides the items from the kit there´s not much I had to add - some summer chipboard decorations, some stickers and alpha stickers to add the title. I loved to use the gold foiling stickers "aloha" and palms inside and also decoration of the back with all the little dots of various colors. It was fun to make this flipbook and I was very happy with it. <3
* * *
Už tu máme skoro podzim, ale pořád mám v zásobě několik letních výtvorů, které jsem vám tu ještě neukázala. Toto je letní flipbook pro #12months12swaps

Do červnového/červencového Card kitu od PA jsem se okamžitě zamilovala. Samé palmy, plameňáci a ananasy v kombinaci s letními barvami - byla to jasná volba, kit nemohl dorazit ve vhodnější dobu. Kromě toho, že jsem na něj využila hromadu materiálu z kitu, jsem přidala jen pár věcí - letní samolepky, chipboardovou ozdobu (mušle na titulní straně) a písmenka, abych mohla vytvořit nadpis. Z kitu jsem s radostí použila (kromě papírů a papírových výseků) i zlaté samolepky ("aloha" nápis a palmy uvnitř) a velmmi mě bavilo zdobení zadní strany, kde jsem použila všechny ty malé různobarevné puntíky. Byla to velká zábava a jsem spokojená s tím, jak flipbook dopadl. <3







Žádné komentáře:

Okomentovat