25. září 2017

Butterfly flipbook for Valika // Motýlí flipbook pro Valiku

Very often I´m being asked what is happy mail flipbook - and when I´m explaining it, usually everybody is excited and wants to receive such surprise in the mailbox. Lately it was Valika from Papero Amo, so we agreed to swap some happy mail. I´ve started. :)

I´ve decided to use the September Page kit - soft colors, all the floral designs and one paper full of butterflies. I´ve prepared the flipbook - main size is slightly bigger then 4x6 inch card - added some pockets and flaps. For decoration I´ve used all the bits and pieces, even the smallest stripe or cutout flower can be used somewhere. I´ve added the butterflies - glued them only in the middle to create the 3-dimensional impression. Finally I filled the flipbook with color-coordinated or theme-coordinated items such as stickers, sticky notes, doilies, paperclips, etc. and together with a short note I´ve wrapped it up, put in the envelope and sent to Valika. It was such a joy to create something nice as a surprice for somebody...
* * *
Velmi často se mě ptají, co to vlastně ten flipbook je - a když to někomu vysvětlím, tak se obvykle nadchne, že by chtěl něco takového taky někdy dostat. Nedávno jsme se takhle bavily s Valikou z Papero Amo a domluvily jsme se, že si nějakou tu poštu pro radost vyměníme. Já jsem začala. :)

Rozhodla jsem se použít zářijový Page kit - jemné barvy, spousta květinových vzorů a jeden papír plný motýlů. Nachystala jsem si kostru flipbooku - střední část je o něco málo větší než pohlednicový formát (10x15 cm) - přidala jsem kapsu a menší části na přeložení. Pro zdobení jsem použila veškeré odstřižky, protože i ten nejmenší proužek nebo vystřižený kousek kytky se dá někam použít k ozdobení celku. Dolepila jsem motýly - každého z nich jsem přilepila jen malým kouskem oboustranné pásky tak, aby křídla zůstala volná a motýli vypadali jako živí. Nakonec jsem naplnila flipbook barevně či tematitky sladěnými drobnostmi jako jsou samolepky, lepící papírky, krajky, sponky a pod. a všechno jsem to zabalila do obálky a poslala Valice. Hrozně mě baví chystat lidem papírová překvapení v poště a ani tohle nebylo výjimkou...















Žádné komentáře:

Okomentovat