7. září 2017

Minialbum číslo pět - 1.díl

Loni jsem propadla výrobě minialb - a to jen díky velkému workshopu Papero Amo - tam jsem vyrobila své první minialbum tohoto druhu. A od té doby se k tomuto roztomile malému, ale přitom hutnému formátu ráda vracím. Na jeho výrobu jsem použila (opět) kartičky z My Life kitu od Papero Amo - tentokrát to byl MY LIFE kit leden / únor 2017. Mně se líbil už v lednu, ale ještě jsem pár týdnů statečně odolávala, nebyla jsem si jistá, jestli ho využiju. Nakonec jsem si ho pořídila a nelituju, úžasné barvy a všestranné využití.
Nejdřív jsem si vyrobila prázdné album, vyloženě pro radost, bez jasné představy, jak album nakonec využít. Až pak se mi do ruky náhodou dostalo pár fotek - takové ty přebytky malých formátů, které jsem nevyužila při lepení stránek do smashbooku - a bylo rozhodnuto. Minialbum má dvanáct stránek, za každý měsíc vyberu jednu společnou fotku svých kluků. Taková minikronika letošního roku.
Využívala jsem jen materiál z kitu - kartičky, výseky, průhledné pásky a samolepky - jen písmenka jsou jiná (potřebovala jsem menší, tak opět došlo na abecedu od Tima Holtze). Srdíčka, pírka, hvězdičky - využila jsem všechno. I ta růžová tam nakonec sedí skvěle.
Zatím mám tedy leden až srpen, až dolepím i podzim a zimu, pochlubím se v druhém díle. Ale už teď mám z minialba radost... <3





1 komentář: