2. října 2017

First 6x8 page // První 6x8 stránka - Valečov

Recently I was fascinated by the 6x8 inch pages and I wanted to give it a try.

Somehow I have issue with 12 by 12 scrapbook pages - the space to fill is huge and also the square format doesn´t go for me. The 6x8 inch paper is almost the size of A5 (I´ve used the September page kit again), so the photo printed out of Selphy printer covers almost the half page itself. As the picture is toned in blue, I've purposly picked the blue papers and embelishments, but as a final touch I've used three red details - they stand out perfectly. I had an issue with date label - first I´ve used the date stamp, then I wanted to cover it by number stickers (which went bad as well) and the label was all ruined. I´ve tried to save it by different number stickers and the spaces are restored with a help of another embelishment of the same color, fortunately, it´s not evident at all how bad it was... :) So I´m proud owner of my first 6x8 page in my new 6x8 album! <3
* * *
Nedávno se mi zalíbil nový rozměr stránek - 6x8in - a rovnou jsem si jej chtěla vyzkoušet.

Vím o sobě, že mi tak nějak nesedí velké třicítky (12x12in) - jsou obrovské a nikdy nevím, kde a jak začít, navíc ten čtvercový formát pro mě taky není nic moc. Papír o velikosti 6x8in skoro přesně odpovídá rozměru A5 (opět jsem použila materiál z PA page kitu na září), takže fotka z Selphy tiskárny zabere téměř polovinu stránky. Fotka z podzemí byla sama o sobě tónována do modra, tak jsem vybrala všechny modré papíry a ozdoby z kitu, ovšem na závěr jsem sáhla po třech různých jasně červených elementech, které na modré krásně vyniknou. Horkou chvilku mi připravil štítek s datem - nejdřív jsem použila razítko, ale inkoust na štítku moc nedržel, tak jsem všechno zkusila přelepit, až jsem celý štítek dokonale zničila. Abych nemusela celé dílo vyhodit, použila jsem číselné nálepky zakrývající celou šířku štítku a mezery mezi čísly zakamuflovala přelepením stejně barevného proužku z jiné ozdoby. Naštěstí není příliš patrné, jak zničený štítek byl, zase happy end. :)
Každopádně byl toto můj první 6x8 počin do mého nového 6x8 alba a už se těším na další! <3






Žádné komentáře:

Okomentovat