13. října 2017

New journal from Kristen

In summer I got an amazing gift from one of my paypals - it was a huge book/journal with scrapbook pages inside but there was more - the pages were very nicely personalised. I fell in love with it the very first second I saw it!

And I couldn´t wait to start filling it but first I had to come up with an idea or vision how I want to work with this journal. I´ve decided to use it mainly for inspirational quotes accompanied by nice decorative photos. Plus using the random order - quite important point as usually I have everything systematically planned. So revolutional. :) 

I´ve started my first page almost immediately wanting to test how it will go. It was perfect - I chose a quote and suitable pictures, printed them and picked couple of papers going well with photos - blue tones and craft paper this time. And as I wanted, the creative process was very quick, no overthinking, just finding the way I liked the placement of all elements and that was it. Surely less then two hours, loved that! Thank you, Kristen <3

* * *
V létě mi přišel poštou naprosto úžasný dárek od jedné z mých dopisovacích kamarádek - byl to krásný deník/zápisník připomínající smashbook s krásnými papíry uvnitř a navíc ještě od Kristen originálně dozdobený přímo pro mě. Zamilovala jsem se do něj okamžitě!

A nedalo mi to, potřebovala jsem jen začít plnit úplně hned. Ovšem k tomu jsem si potřebovala sama v sobě ujasnit, jak a na co chci tento sešit používat. Kristen jej pravděpodobně zamýšlela jako sešit s inspirativními hláškami a citáty, tak jsem se rozhodla mu tuto vizi ponechat a citáty navíc doprovázet ilustrativními fotkami (pochopitelně v ideálním případě svými :)) Revoluční detail - budu u něj používat nahodilé pořadí stránek a nikoliv, jak je u mě zvykem, postupovat systematicky od začátku na konec. Zkrátka si do něj chci věci plnit vyloženě pro radost.

První stránku jsem začala lepit prakticky okamžitě a šlo to skoro samo. Vybrala jsem vhodný citát spolu se dvěma doprovodnými fotkami a probrala zásoby menších odstřižků, které bych mohla spotřebovat - tentokrát modré tóny a kraft papír. A v souladu s mou představou byl celý proces velmi rychlý, žádné přepečlivé plánování a zkoušení alternativ - prostě jsem našla rozložení, které se mi líbilo, přilepila a bylo to. Celá stránka trvala určitě méně než dvě hodiny (a to i s přípravou), mé nadšení neznalo mezí! Díky, Kristen! <3





Žádné komentáře:

Okomentovat