1. října 2017

PA September challenge - Calligraphy // PA Challenge 09/2017 - Krasopsaní

This challenge looked quite scary at the beginning, but once I knew the quote, it got better...

I knew I want to use the September page kit - I tend to use the kit from the same month for the challenge - and I was quite sure to use this paper. Fortunately I had the perfect picture for the quote as I managed to take a picture of a beautiful rainbow. On the page I´ve started with a handwritten title, although it was very scary as I could ruin everything in a moment. Then I´ve added the zigzag stripes on the edges and it took me long to chose the right combination of colors and patterns to put under the photo. I´ve added the enamel triangles, put the date on the label and that was it.
So vivid layout, I even surprised myself! :D
* * *
Nejdřív jsem se téhle výzvy bála, ale jakmile jsem měla jasno v citátu, který chci použít, začalo to jít mnohem líp...

Byla jsem rozhodnutá použít PA page kit pro září - obvykle se snažím pro challenge použít kit ze stejného měsíce - a dokonce jsem měla jasno i v konkrétním papíře. A i fotku už jsem měla - před pár dny se mi povedlo vyfotit krásnou duhu. Na stránce jsem začala ručně psaným nadpisem - kdyby se ten nepovedl, neměla by stránka vůbec smysl, tak to bylo kapku strašidelné. Jako další krok jsem přidala vrchní a spodní zubatý pruh s trojúhelníky, to nebylo složité, ale správnou kombinaci barev a vzorů pod fotkou jsem hledala dlouho. Nakonec jsem už jen přidala enamelkové trojúhelníčky, přidala štítek s datem a bylo to.
Taková barevná šílenost, překvapila jsem i sama sebe! :D





Žádné komentáře:

Okomentovat