16. ledna 2018

April - HK aquarium & Trip to Pecka // Obří akvárium & Výlet na Pecku - Smashbook 12/2017

Here we come with another April double-page from my 2017 Smashbook.

The original background here looks very much like a red and white checkered tablecloth that did not go well with my planned pages, so I've decided to cover it. At the end I was not happy with the top papers either as the paterns were much wilder then I thought it was difficult for me to combine them with any kind of embelishments. Mainly the left part. As it´s about the visit in the aquarium, I've created small dots as air bubbles and cover them with the nuvo glitter drops. The dolphin paper clip holds the flipping part with ticket and some journaling. 
The right page is covered by pictures from our trip to Pecka - there are quite a lot of them, but I could not resist with that blue sky. So except the date and title there are just few word stickers with travelling theme. 
I´m not 100% happy with the result here, but that´s life. It´s still another piece of our life documented. <3
* * *
Jsem tu s další dubnovou dvoustranou ze Smashbooku pro rok 2017.

Původní pozadí této dvoustrany tvořil červenobíle kostkovaný ubrus, což se mi vůbec, ale vůbec nehodilo k plánovaným stránkám, tak jsem se rozhodla je překrýt. Ale jak se někdy stane, ani tak jsem nevybrala dobře, ve finále mi zelené pozadí na levé polovině přišlo příliš výrazné a divoké a bylo pro mě hodně složité vymyslet pro tuto stránku nějakou formu výzdoby. Vzhledem k tomu, že to byla stránka s fotkami z obřího akvária, vyrobila jsem malé puntíky, jakoby vzduchové bublinky, které jsem pomalovala průhlednými tekutýmmi enamelkami Nuvo Glitter Drops. Delfínová sponka drží odklápějící se část se vstupenkou a journalingem.
Pravá část je téměř celá pokrytá fotkami z výletu na Pecku - je jich poměrně hodně, ale jak mají všechny tak krásně modrou oblohu, tak jsem si prostě nebyla schopná vybrat. Takže kromě číselného data a nadpisu zdobí stránku už jen pár samolepek s výletní tematikou.
S výsledkem jsem nebyla úplně 100% spokojená, ale to je holt život. Pořád je to další zdokumentovaný kousek našeho života. <3





 

1 komentář: