24. ledna 2018

December - My December Daily - Smashbook 12/2017

Well, I´ve already wrote about my instant love for the Christmas set from PA. Here´s another masterpiece done with this lovely pack... 

Love the idea behind the December Daily project - to document the pre-Christmas time day by day with all the little moments. But I know very well how difficult it would be for me to try to create whole another album for that. So I´ve adapt it for myself - every day I´ve published one Christmas related picture on my IG and then collected all these pictures on one doublepage in my 2017 Smashbook. The page is full of little pictures, so the layout and decorations has to be small and subtle, but even the smallest details can look great - for exemple I love how every picture has its own frame. There are some stickers and golden chipboard details, white&gold title and 3x4 card saying Merry Christmas. It´s too busy, of course, but love it anyway! <3
* * *
Jak už jsem psala v minulém příspěvku, s Vánoční sadou od PA to byla láska na první pohled. Tady je ukázka dalšího vánočního díla...

Projekt December Daily se mi už delší dobu moc líbí - dokumentovat celou předvánoční dobu den za dnem, velké i malé momenty... Ale dobře vím, že by pro mě bylo velmi složité, kdybych se rozhodla tvořit celé speciální DD album. Tak jsem si myšlenku převzala po svém - během prosince jsem každý den zveřejnila jednu vánoční fotku na IG a na konci měsíce jsem je pak všechny vytiskla a vytvořila dvoustránku do Smashbooku. Na stránku plnou malých fotek už se moc dalších ozdob nevejde, ale i některé drobné detaily mohou krásně vyniknout - třeba to, jak má každá fotka svůj vlastní vánoční rámeček. Kromě fotek tu je už jen bílo-zlatý nadpis, 3x4 kartička s přáním Šťastných a veselých a malé samolepky a zlaté výseky ze stejné kolekce. Na stránce není ani kousek volného prostoru, ale miluju ji, pochopitelně! <3





Žádné komentáře:

Okomentovat